Ekran dotykowy oporowy

GASTRO POS jest programem, który pozwala na szybką i intuicyjną sprzedaż, stworzoną w kilku ruchach poprzez ekran dotykowy. Jako niezwykle rozpowszechniony sposób na rynku gastronomicznym bawi się dużym uznaniem wiodących szefów restauracji. Jego intuicyjna obsługa działa w pozycji kelnerom plus tym jednym ułatwia szkolenie nowych pracowników.

Dzięki bardzo podatnej, intuicyjnej obsłudze nie potrzebuje wartościowych i długotrwałych szkoleń, oraz niezwykle ciężka forma użytkowania za pomocą ekranu dotykowego, związana z szeroką gamą funkcji, bardzo dobro sprawdzi się w nie jedynie w niewielkim, pojedynczym lokalu, ale także w budowy gastronomicznej.

instalacje centralnego odkurzaniaZobacz naszą stronę www

Indywidualne dobranie funkcji Dzięki bardzo wielu pracom i modułom GASTRO POS stanowi mocno sprawnym systemem, jaki pozostaniemy na rynku. W zależności od profilu lokalu, lub stanowi wtedy bar, pub, i nawet restauracja, możesz dopasować oraz spersonalizować opcje, które będą najkonieczniejsze dla Twoich potrzeb.

Bezpieczeństwo Logowanie się naszych gości do programu poprzez wprowadzenie niepowtarzalnego kodu, odcisk palca czy za pomocą karty magnetycznej umożliwia pełny monitoring zarówno jego czasu rzeczy jak również zysku jaki tworzy. W współzależności od stanowiska, można i ustalić widok opcji tak, by stanowił on dostosowany do uprawnień danej osoby, np. kelner widzi jedynie sprzedaż, manager widzi sprzedaż i wystawianie faktur, pracodawca ma dostęp do ludzi opcji. GASTRO POS pozwala zminimalizować straty domu i zwiększyć zyski. Program pos gastro ułatwia i obsługę rozliczeń w gastronomii.

Zalety programu:

obsługa przez ekran dotykowy, wykonując kilka kliknięć; dopasowanie ekranu do jednych potrzeb; kontrola rachunków i zamówień; przejrzysto zaprojektowany ekran bonowania; obrazowa prezentacja sali; rozliczenia kelnera w każdym elemencie; zapisywanie czasu pracy; brak trudności w modyfikowaniu potraw; współpraca z kuchnią; sprawdzanie zamówień i rachunków; elastyczne kształtowanie cen; kontrola ustalanych rabatów; współpraca z zespołami hotelowymi i akcesoriami do działań specjalnych.